De Franse ontwerper Thierry Lasry lanceerde zijn gelijknamige zonnebrillen-lijn in 2006.
Opgegroeid in een zeer creatieve omgeving door een opticien vader en een moeder als ontwerper, Thierry Lasry gaat verder met een zonnebrilmerk gericht op een bepaalde elite op zoek om zichzelf uit te markeren van de menigte en iets nieuws te creëren.
Verduistert hun fundamentele primaire functie, worden Thierry Lasry tinten snel door fashionista's als de nieuwste must-have modeaccessoire aangenomen.Als de nieuwe lieveling van de lokale en internationale modepers, Thierry Lasry, binnen de ruimte van zes jaar, behoort hij tot de meest high-profile talenten in het Rijk van de designer brillen.Er is vraag voor zijn creaties over de hele wereld.De lijn is nu verdeeld in ongeveer 50 landen, wordt Thierry Lasry vertegenwoordigd in de meest exclusieve winkels van Colette in Parijs, Barneys, Bergdorf Goodman & Opening Ceremony in de VS, Dover Street Market, Vrijheid & Browns, Lane Crawford, Pedder & Harvey Nichols in Hong-Kong, Comme des Garçons in Japan of online op Net-a-Porter ...